Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hitta boende i Aspen jan 2010-apr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aggeryd" data-source="post: 578414" data-attributes="member: 85576"><p>Hej, Undrar om ni eventuellt söker en till inneboende? jag skulle gärna vilja över till USA och göra lite av en säsong men svårt att fixa allt när man är själv som åker! Kom nyligen hem från Whistler, canada där jag spenderade nästan 1år och åkte skidor och jobbade. trivdes jätte bra och vill nu gärna över till statera och se lite hur skidåkningen är där.</p><p>Hör av er! </p><p>Hälsningar lisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aggeryd, post: 578414, member: 85576"] Hej, Undrar om ni eventuellt söker en till inneboende? jag skulle gärna vilja över till USA och göra lite av en säsong men svårt att fixa allt när man är själv som åker! Kom nyligen hem från Whistler, canada där jag spenderade nästan 1år och åkte skidor och jobbade. trivdes jätte bra och vill nu gärna över till statera och se lite hur skidåkningen är där. Hör av er! Hälsningar lisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hitta boende i Aspen jan 2010-apr
Tillbaka
Topp