Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hitta boende i Fernie under vintern 2006!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefine-LTR" data-source="post: 121699" data-attributes="member: 52013"><p>Är det inte tre månader som man kan stanna?</p><p>Det är tre månader som gäller i usa iaf. </p><p></p><p>Är ni ute efter jobb kan man söka via Langley travel <a href="http://www.langleytravel.com/" target="_blank">http://www.langleytravel.com/</a></p><p>eller här <a href="http://www.natives.co.uk/cgi-bin/job/job.pl?action=employer_az&ed_id=2" target="_blank">http://www.natives.co.uk/cgi-bin/job/job.pl?action=employer_az&ed_id=2</a></p><p></p><p>Men nu var det ju inte jobb det handlade om utan boende... Och det orkar jag inte leta efter.</p><p></p><p>Jag skulle inte rekomendera att svartjobba eller stanna längre än tillåtet. Jag antar att det är samma regler som i usa vilket innebär att man kan bli portad på livstid. Det känns inte som att det är värt det.</p><p>Se till att ha ordentlig koll på alla regler innan ni sticker.</p><p></p><p>I wish you a white and fluffy winter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefine-LTR, post: 121699, member: 52013"] Är det inte tre månader som man kan stanna? Det är tre månader som gäller i usa iaf. Är ni ute efter jobb kan man söka via Langley travel [URL]http://www.langleytravel.com/[/URL] eller här [URL]http://www.natives.co.uk/cgi-bin/job/job.pl?action=employer_az&ed_id=2[/URL] Men nu var det ju inte jobb det handlade om utan boende... Och det orkar jag inte leta efter. Jag skulle inte rekomendera att svartjobba eller stanna längre än tillåtet. Jag antar att det är samma regler som i usa vilket innebär att man kan bli portad på livstid. Det känns inte som att det är värt det. Se till att ha ordentlig koll på alla regler innan ni sticker. I wish you a white and fluffy winter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hitta boende i Fernie under vintern 2006!
Tillbaka
Topp