Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hitta boots till min smala bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heddalotta" data-source="post: 998315" data-attributes="member: 116266"><p>Jag har lite strul med att hitta boots till min smala burton Cartel est bindning.</p><p>Det har blivit dags att uppgradera bootsen.</p><p></p><p>Jag har stl 38, och alla tjejboots jag har prövat har varit för breda vid hälen för att komma in i bindningen. Det bästa jag testat dess är en 32 white summit men attans den är för bred.</p><p>Innersidan av bindningen är precis 9 cm, och tjejbootsen jag prövat har varit minst 9,5 cm så jag måste antagligen trampa ned bootsen hårt, och rycka loss den.</p><p></p><p>Allmountain boots har jag inte lyckats hitta i nån butik att pröva - de ska vara lite stabilare vid hälen = smalare?</p><p></p><p>Letat som en galning efter en centimeter guide :lol: på nätet.</p><p></p><p>Glad om någon kan tipsa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heddalotta, post: 998315, member: 116266"] Jag har lite strul med att hitta boots till min smala burton Cartel est bindning. Det har blivit dags att uppgradera bootsen. Jag har stl 38, och alla tjejboots jag har prövat har varit för breda vid hälen för att komma in i bindningen. Det bästa jag testat dess är en 32 white summit men attans den är för bred. Innersidan av bindningen är precis 9 cm, och tjejbootsen jag prövat har varit minst 9,5 cm så jag måste antagligen trampa ned bootsen hårt, och rycka loss den. Allmountain boots har jag inte lyckats hitta i nån butik att pröva - de ska vara lite stabilare vid hälen = smalare? Letat som en galning efter en centimeter guide :lol: på nätet. Glad om någon kan tipsa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hitta boots till min smala bindning
Tillbaka
Topp