Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hitta jobb i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deem" data-source="post: 454399" data-attributes="member: 52585"><p>Nu är boendet äntligenn spikat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Har hört att det ska vara relativt lätt att få jobb i Whistler, bara man är där innan slutet av december. Någon som kan bekräfta detta? </p><p></p><p>I så fall är det ju bara att åka dit och ta med sig ett CV så ska den delen vara löst <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Om inte... någon som har tips på vilka jobb som är intressanta om man vill jobba ca 60% och är ute efter ett så flexibelt jobb som möjligt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Nu lägger jag ribban ganska högt och det kanske inte finns något som passar det jag vill men skadar inte att kolla.</p><p></p><p>Hör av er om ni vet något</p><p></p><p>Powder and out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deem, post: 454399, member: 52585"] Nu är boendet äntligenn spikat :) Har hört att det ska vara relativt lätt att få jobb i Whistler, bara man är där innan slutet av december. Någon som kan bekräfta detta? I så fall är det ju bara att åka dit och ta med sig ett CV så ska den delen vara löst :) Om inte... någon som har tips på vilka jobb som är intressanta om man vill jobba ca 60% och är ute efter ett så flexibelt jobb som möjligt :) Nu lägger jag ribban ganska högt och det kanske inte finns något som passar det jag vill men skadar inte att kolla. Hör av er om ni vet något Powder and out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hitta jobb i Whistler
Tillbaka
Topp