Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hitta jobb i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user35807" data-source="post: 454402"><p>Man kan få jobb när som hälst i Whistler, du kan komma i slutet på februari om du vill!</p><p>Jag skulle rekomendera att jobba som diskare på någon av resturangerna tre-fyra kvällar i veckan. Det är bäst betalt och mest flexibelt. Jobbar du i sportaffär eller uthyrning tjänar du typ 8-9 dolls i timmen på resturang kommer du upp i kanske 14-15 dolls. Sen är det ju förbannat tråkigt men det får man ta, förhoppningsvis har du roliga arbetskamrater!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user35807, post: 454402"] Man kan få jobb när som hälst i Whistler, du kan komma i slutet på februari om du vill! Jag skulle rekomendera att jobba som diskare på någon av resturangerna tre-fyra kvällar i veckan. Det är bäst betalt och mest flexibelt. Jobbar du i sportaffär eller uthyrning tjänar du typ 8-9 dolls i timmen på resturang kommer du upp i kanske 14-15 dolls. Sen är det ju förbannat tråkigt men det får man ta, förhoppningsvis har du roliga arbetskamrater! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hitta jobb i Whistler
Tillbaka
Topp