Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Hitta på berget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 107323" data-attributes="member: 16085"><p>Vid filmning så studerar man facet noga nerifrån och sen så har man oftast radiokontakt med någon annan som antingen guidar en samtidigt som man åker eller som berättar innan åket exakt vart man står i förhållande till vad man såg nerifrån tidigare. Jag har inte åkt sådär hemskt brant, men jag tycker det skönaste har varit när man haft någon att fråga på radion som kan bekräfta att gigantstenen man såg var den där lilla pricken man såg nerifrån, och då inser man att droppet även det är fem gånger så högt, och så hasar man sig ner...</p><p></p><p>Att gå upp i facet är annars vad man får göra på tävlingar ibland, men även det är lite olika.</p><p></p><p>All respekt för de som laddar brant!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 107323, member: 16085"] Vid filmning så studerar man facet noga nerifrån och sen så har man oftast radiokontakt med någon annan som antingen guidar en samtidigt som man åker eller som berättar innan åket exakt vart man står i förhållande till vad man såg nerifrån tidigare. Jag har inte åkt sådär hemskt brant, men jag tycker det skönaste har varit när man haft någon att fråga på radion som kan bekräfta att gigantstenen man såg var den där lilla pricken man såg nerifrån, och då inser man att droppet även det är fem gånger så högt, och så hasar man sig ner... Att gå upp i facet är annars vad man får göra på tävlingar ibland, men även det är lite olika. All respekt för de som laddar brant! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Hitta på berget
Tillbaka
Topp