Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hitta rätt pjäxor (T1 och Voodoo funkar ej)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chisburger" data-source="post: 1090852" data-attributes="member: 146042"><p>Tjena,</p><p></p><p>jag har lite problem med pjäxorna (75mm).</p><p>Jag har ett par Voodoo (kört med 1 säsong) och ett par Scarpa T1 (1dag gamla).</p><p></p><p>Älskar Voodoon, dock är de för breda för min fot. Men flexen är perfekt för mig. Har provat med massa olika utfyllnader men inte hittat rätt. Jag turar "rätt" mkt och får så pass stora skavsår av Voodoon att efter 2 dagar är det slutåkt.</p><p></p><p>Testade T1an en dag, men tyckte att de var för styva, fann inte alls samma glädje i åkningen samt att jag fick väldigt ont av dem. Att bara testa 1 dag kanske känns lite kort men det gifte sig helt enkelt inte.</p><p></p><p>Tänkte om någon har tips på vad nästa steg kan vara. Ska man satsa på att formgjuta innerskor till Voodoon? </p><p>Kan det vara så att T2an lämpar sig bättre?</p><p></p><p>Har ett par Cham 98 med 22 AXL.</p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chisburger, post: 1090852, member: 146042"] Tjena, jag har lite problem med pjäxorna (75mm). Jag har ett par Voodoo (kört med 1 säsong) och ett par Scarpa T1 (1dag gamla). Älskar Voodoon, dock är de för breda för min fot. Men flexen är perfekt för mig. Har provat med massa olika utfyllnader men inte hittat rätt. Jag turar "rätt" mkt och får så pass stora skavsår av Voodoon att efter 2 dagar är det slutåkt. Testade T1an en dag, men tyckte att de var för styva, fann inte alls samma glädje i åkningen samt att jag fick väldigt ont av dem. Att bara testa 1 dag kanske känns lite kort men det gifte sig helt enkelt inte. Tänkte om någon har tips på vad nästa steg kan vara. Ska man satsa på att formgjuta innerskor till Voodoon? Kan det vara så att T2an lämpar sig bättre? Har ett par Cham 98 med 22 AXL. mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hitta rätt pjäxor (T1 och Voodoo funkar ej)
Tillbaka
Topp