Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hitta rätt pjäxor (T1 och Voodoo funkar ej)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 1095881" data-attributes="member: 35740"><p>Har aldrig provat Voodoo, däremot haft Garmont Squadra som är föregångaren till Ener-G. Har samma uppfattning som dig om scarpa T1, den är lite för stel. Stelt skaft och mjuk bälg på nåt vis. Dessutom är gå-vinkeln på skaftet inte så kul när man turar. Men den satt bra på foten... </p><p></p><p>Squadra var egentligen för bred, men jag fick den att sitta bra med en riktigt tjock sula. Originalsulorna i Garmont sög ordentligt på den tiden så man var i alla fall tvungen att stoppa i nåt mer fotformat. </p><p></p><p>Mina Garmont var även i längsta laget, ca 20 mm glapp bakom hälen när jag provade utan inneskor, men nästa storlek ned hade varit för kort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 1095881, member: 35740"] Har aldrig provat Voodoo, däremot haft Garmont Squadra som är föregångaren till Ener-G. Har samma uppfattning som dig om scarpa T1, den är lite för stel. Stelt skaft och mjuk bälg på nåt vis. Dessutom är gå-vinkeln på skaftet inte så kul när man turar. Men den satt bra på foten... Squadra var egentligen för bred, men jag fick den att sitta bra med en riktigt tjock sula. Originalsulorna i Garmont sög ordentligt på den tiden så man var i alla fall tvungen att stoppa i nåt mer fotformat. Mina Garmont var även i längsta laget, ca 20 mm glapp bakom hälen när jag provade utan inneskor, men nästa storlek ned hade varit för kort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hitta rätt pjäxor (T1 och Voodoo funkar ej)
Tillbaka
Topp