Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hitta Skidkläder, Vart kan man köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 604074"><p>Och Jag kanju börja med att jag <strong>inte är ute efter några wannabe gangstaaa XXXXXXXXXXXXXXL kläder i Illgrönt/rosa/Gula/blå jackor/byxor och sånt där*,</strong> utan lite mer klassiska och vanliga färger låter kanske som en idiot nu. Men skulle vilja hitta en brun jacka typ eller beige, grå eller mörkgrön typ militärgrön dom färgerna lika så med byxor men helst inte samma färg på jacka som byxor. Självklart ska det vara en riktig skidjacka med snölås och grejer. Märke spelar ingen roll. Det ska inte hller vara några über avancerade bergstigar jackor för 10 lax och grejer. <strong>Max 2000 kr vardera par.</strong></p><p></p><p>Har kollat runt på Stadium/Hollywood/Junkyard/Skistore/Boardstore men tycker inte jag hittat något vettigt, snälla hjälp!</p><p></p><p>* inget illa menat, inte min stil bara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 604074"] Och Jag kanju börja med att jag [b]inte är ute efter några wannabe gangstaaa XXXXXXXXXXXXXXL kläder i Illgrönt/rosa/Gula/blå jackor/byxor och sånt där*,[/b] utan lite mer klassiska och vanliga färger låter kanske som en idiot nu. Men skulle vilja hitta en brun jacka typ eller beige, grå eller mörkgrön typ militärgrön dom färgerna lika så med byxor men helst inte samma färg på jacka som byxor. Självklart ska det vara en riktig skidjacka med snölås och grejer. Märke spelar ingen roll. Det ska inte hller vara några über avancerade bergstigar jackor för 10 lax och grejer. [b]Max 2000 kr vardera par.[/b] Har kollat runt på Stadium/Hollywood/Junkyard/Skistore/Boardstore men tycker inte jag hittat något vettigt, snälla hjälp! * inget illa menat, inte min stil bara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hitta Skidkläder, Vart kan man köpa?
Tillbaka
Topp