Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjäälp med val av skidor! Suspect, Afterbang osv..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="excellentswordfight" data-source="post: 911215" data-attributes="member: 112833"><p>Detta är två otroligt olika skidor, hur kom du fram till bara dom två alternativen?</p><p>Afterbang skulle jag inte köpa för något annat än 100% jib/park nu väger inte du så mycket men imo så är den nästan för mjuk för att hoppa med när man har kört på den ett tag. Och med tanke på att den är helt symmetrisk så är den ett helvete att åka utanför pisten med.</p><p></p><p>Suspecten är en rejäl och och hård parkskida som även funkar hyfsat i pisten och med dom måtten så antar jag att den "funkar" säkert bättre än många andra parkskidor om du vill lattja lite utanför. Line Chronic är väl mer lik Suspect än Afterbang. Och för någon mer allround park skida så hade jag iaf kört på Line Chronic.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="excellentswordfight, post: 911215, member: 112833"] Detta är två otroligt olika skidor, hur kom du fram till bara dom två alternativen? Afterbang skulle jag inte köpa för något annat än 100% jib/park nu väger inte du så mycket men imo så är den nästan för mjuk för att hoppa med när man har kört på den ett tag. Och med tanke på att den är helt symmetrisk så är den ett helvete att åka utanför pisten med. Suspecten är en rejäl och och hård parkskida som även funkar hyfsat i pisten och med dom måtten så antar jag att den "funkar" säkert bättre än många andra parkskidor om du vill lattja lite utanför. Line Chronic är väl mer lik Suspect än Afterbang. Och för någon mer allround park skida så hade jag iaf kört på Line Chronic. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjäälp med val av skidor! Suspect, Afterbang osv..
Tillbaka
Topp