Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm eller inte hjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henning2" data-source="post: 277317" data-attributes="member: 58818"><p>Vad är coolast = Inte hjälm</p><p>Vad är säkrast = Inte hjälm såklart</p><p>Vad är vanligast = Inte hjälm, alla föredrar ju skader före att kunna åka eller?</p><p>och till sist: har ni hjälm = Nej ( självklart )</p><p>Tänkte jag mig inte för när jag la upp detta inlägg = självklart inte !</p><p> </p><p>Klart som fan att man ska köra med hjälm !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henning2, post: 277317, member: 58818"] Vad är coolast = Inte hjälm Vad är säkrast = Inte hjälm såklart Vad är vanligast = Inte hjälm, alla föredrar ju skader före att kunna åka eller? och till sist: har ni hjälm = Nej ( självklart ) Tänkte jag mig inte för när jag la upp detta inlägg = självklart inte ! Klart som fan att man ska köra med hjälm ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm eller inte hjälm?
Tillbaka
Topp