Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm för topptur
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 1097335" data-attributes="member: 115724"><p>Jag kör med den här, tycker den är najs. Kör med mössa av valfri tjocklek istället för öronmuffarna eller linern som sitter i. Är det typ, -2 eller varmare blir den för varm men annars tycker jag den är skön. Har lite annan form än många andra hjälmar. Provade div K2, POC osv innan jag köpte den här men dem passade mitt huvud dåligt.</p><p></p><p></p><p><a href="https://www.stadium.se/sport/alpint/hjalmar/222846103/everest.u-alpine-hlm.white-white" target="_blank">https://www.stadium.se/sport/alpint/hjalmar/222846103/everest.u-alpine-hlm.white-white</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 1097335, member: 115724"] Jag kör med den här, tycker den är najs. Kör med mössa av valfri tjocklek istället för öronmuffarna eller linern som sitter i. Är det typ, -2 eller varmare blir den för varm men annars tycker jag den är skön. Har lite annan form än många andra hjälmar. Provade div K2, POC osv innan jag köpte den här men dem passade mitt huvud dåligt. [URL]https://www.stadium.se/sport/alpint/hjalmar/222846103/everest.u-alpine-hlm.white-white[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm för topptur
Tillbaka
Topp