Hjälm köp!

crazy_man

Ny medlem
Hjälm köp!
Hej! ja ska köpa ny hjälm men ja vet inte vilken, kan någon ge mig några bra råd på fräcka hjälmar som inte är allt för dyra. Är tacksam om ni ger mig en svensk länk där man kan köpa dom på!

Hjälm köp!
Gå till en butik och testa själv. Klart bästa sättet. Ska du köpa en dyr hjälm är det bra att kolla runt lite vad som finns och så. Men ska du köpa en "inte allt för dyr" hjälm finns det mycket att välja på och det reder du ut bäst genom att ta en dag på stan. Några märken som kommer med intressanta saker är bla Giro och Carrera. Någon av dom blir det för mig iaf...

Hjälm köp!
OK! Men de e bara de att ja har bara intersport och stadium här och dom får typ in samma hjälmar varje år! men e de nån som vet någon bra afär i Göteborg?

Hjälm köp!
Ja Iaan, vist är Sweet dyra, men kvaliteten på dom är så jävligt hög, dom tar mycket mera stryk änn andra hjälmar gjör, och så är dom coola som faen.

Hjälm köp!
REDhjälmar finns på Prostuff i Göteborg. kommer in i slutet av oktober. Giro nine.9 MX är annars hur snygg som helst. men inget kan jämföras med sweet, de är en klass över men de kostar 2200 också.

Hjälm köp!
Testa i en butik. en hjälm som inte sitter bra är pest oavsett om den är grym.Själv åker jag med Carrera Nerve, passar mitt huvud som handsken. Därmed inte sagt att den passar dig

Hjälm köp!
vad du än gör köp inte en giro mx9 om du har ett mar a-frame brillor för då blir du som alla småbarn i åre och det vill man ju int va

Tillbaka
Topp