Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm med goggle-skydd för skogsåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav_89" data-source="post: 930593" data-attributes="member: 54781"><p>Jag plockade av skärmen på min Giro Nine Mx hjälm förra året.</p><p></p><p>Ena dagen va min Fire lins full av massa små repor, som visserligen gick att putsa bort men samtidigt kunde skogen varit värre också.</p><p></p><p>Den andra dagen med skärmen bortskruvad, small jag och två kompisar ihop rätt rejält. </p><p>Efter det så hade jag en "fläck" in skrapad i linsen från typ en skida eller va det nu va som träffade mig...</p><p></p><p>Efter detta känns det som jag aldrig komemr åka utan skärm igen. </p><p>Folk kan tycka va dom vill om de är snyggt eller inte, skyddar gör det verkligen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav_89, post: 930593, member: 54781"] Jag plockade av skärmen på min Giro Nine Mx hjälm förra året. Ena dagen va min Fire lins full av massa små repor, som visserligen gick att putsa bort men samtidigt kunde skogen varit värre också. Den andra dagen med skärmen bortskruvad, small jag och två kompisar ihop rätt rejält. Efter det så hade jag en "fläck" in skrapad i linsen från typ en skida eller va det nu va som träffade mig... Efter detta känns det som jag aldrig komemr åka utan skärm igen. Folk kan tycka va dom vill om de är snyggt eller inte, skyddar gör det verkligen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm med goggle-skydd för skogsåkning
Tillbaka
Topp