Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm + musik(ipod), behöver bra lösning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 571774" data-attributes="member: 34883"><p>Det låter ju vettigast. Är det stora knappar så man fixar det med ett par feta tumvantar på sig med?</p><p>Att ha en liten shuffle/sladd med liten volymkontroll på är egentligen inte lika bra, för det blir ändå att man måste dra av handskarna. Hittade lite grejer på ebay med ipod audex, tyvärr passar inte dockningsstationen med min fjärde generationens nano, annars lät det som ett häftigt system.</p><p></p><p>H-J: det är egentligen vettigt men jag vill verkligen ha någon form av volymkontroll och även möjlighet att byta låt simpelt, så där skiter det sig. Det är nästan viktigare att det är smidigt än att det är perfekt ljud i det här fallet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 571774, member: 34883"] Det låter ju vettigast. Är det stora knappar så man fixar det med ett par feta tumvantar på sig med? Att ha en liten shuffle/sladd med liten volymkontroll på är egentligen inte lika bra, för det blir ändå att man måste dra av handskarna. Hittade lite grejer på ebay med ipod audex, tyvärr passar inte dockningsstationen med min fjärde generationens nano, annars lät det som ett häftigt system. H-J: det är egentligen vettigt men jag vill verkligen ha någon form av volymkontroll och även möjlighet att byta låt simpelt, så där skiter det sig. Det är nästan viktigare att det är smidigt än att det är perfekt ljud i det här fallet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm + musik(ipod), behöver bra lösning.
Tillbaka
Topp