Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm + musik(ipod), behöver bra lösning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P_Lehmann" data-source="post: 586574"><p>Har en jävlig bra lösning som jag kör som funkar skit bra. Ta bort dina earpads och annvänd ett par skullcandy icon eller recruit. Sen sätter du lurarna så att dom inte går uppe på huvudet utan sitter bak i nacken typ. Sen sätter du bara på hjälmen och kör. Jag har en smith holt hjälm och lurarna sitter kvar trots att jag flippar och krashar och så :D sjukt flummigt förklarat men men...</p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P_Lehmann, post: 586574"] Har en jävlig bra lösning som jag kör som funkar skit bra. Ta bort dina earpads och annvänd ett par skullcandy icon eller recruit. Sen sätter du lurarna så att dom inte går uppe på huvudet utan sitter bak i nacken typ. Sen sätter du bara på hjälmen och kör. Jag har en smith holt hjälm och lurarna sitter kvar trots att jag flippar och krashar och så :D sjukt flummigt förklarat men men... peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm + musik(ipod), behöver bra lösning.
Tillbaka
Topp