Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hjälm och goggles!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="speakr_gus" data-source="post: 615821" data-attributes="member: 103157"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag hänger gärna på denna tråden, även jag behöver hjälm och goggles!</p><p>Har tittat på giro-hjälmar och ska testa GIRO SST och GIRO G9 eller G10.</p><p>Nyfiken på om Oakley A-frame passar till dessa. Jag har mindre huvud och behöver således mindre hjälm s/m och ett par goggles som är mindre i storlek. tror att ovan ska vara rätt.</p><p></p><p>Antingen är jag på rätt spår här och då kan du kolla upp detta. Eller får jag/vi tips via tråden.</p><p>Kör gogglarna utanpå hjälmen.</p><p></p><p>Hoppas på bra svar.</p><p></p><p>/Gus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="speakr_gus, post: 615821, member: 103157"] Tjena! Jag hänger gärna på denna tråden, även jag behöver hjälm och goggles! Har tittat på giro-hjälmar och ska testa GIRO SST och GIRO G9 eller G10. Nyfiken på om Oakley A-frame passar till dessa. Jag har mindre huvud och behöver således mindre hjälm s/m och ett par goggles som är mindre i storlek. tror att ovan ska vara rätt. Antingen är jag på rätt spår här och då kan du kolla upp detta. Eller får jag/vi tips via tråden. Kör gogglarna utanpå hjälmen. Hoppas på bra svar. /Gus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hjälm och goggles!
Tillbaka
Topp