Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hjälm och googles!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-Rockner" data-source="post: 489889" data-attributes="member: 67067"><p>Hjälmar:</p><p></p><p>Grio: g10, g10 mx, encore, g9 och shiv</p><p></p><p>Smith: Holt, Variant Brim, Variant och hustle</p><p></p><p>Salomon: Patrol</p><p></p><p>Bern: Baker</p><p></p><p>Poc: Receptor+ och Synapsis xp</p><p></p><p>Det var några av hjälmarna som jag gillar. </p><p></p><p>Goggles: </p><p></p><p>Oakley: Crowbar, A frame och Wisdom</p><p></p><p>Smith: I/O och Phenom.</p><p></p><p>Electric: EG.2</p><p></p><p>Det var några goggles som jag tycker om</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-Rockner, post: 489889, member: 67067"] Hjälmar: Grio: g10, g10 mx, encore, g9 och shiv Smith: Holt, Variant Brim, Variant och hustle Salomon: Patrol Bern: Baker Poc: Receptor+ och Synapsis xp Det var några av hjälmarna som jag gillar. Goggles: Oakley: Crowbar, A frame och Wisdom Smith: I/O och Phenom. Electric: EG.2 Det var några goggles som jag tycker om [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hjälm och googles!
Tillbaka
Topp