Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälm vid utförsåkning, ett satans otyg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="topptursbananen" data-source="post: 17015" data-attributes="member: 13833"><p>Hejru...</p><p></p><p>Det är ju tråkigt att du har den bilden av folk som är rädda om det man har i skallen.</p><p>Själv har jag alltid varit imot hjälmar inom de sporter jag utövat (förutom cross o enduron) men har nu efter många år kommit till insikt att om jag forsätter så här så finns det snart inget att skydda, kanske tillochmed kommer jag alldrig att kunna hålla på med vissa sporter nåt mer,</p><p>Så numera åker jag med hjälm och är stolt över det, jag önskar jag gjorde det för många år sedan som tex den gången jag spräckte skallen 4,5cm.... hade varigt jävligt nice med hjälm då kan jag säga.</p><p></p><p>OK om du och några till inte vill ha hjälm men kom då för f-n inte och håna oss hjälmbärande utförsåkare.</p><p></p><p>Keep on riding HELMUT-lovers /BB</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="topptursbananen, post: 17015, member: 13833"] Hejru... Det är ju tråkigt att du har den bilden av folk som är rädda om det man har i skallen. Själv har jag alltid varit imot hjälmar inom de sporter jag utövat (förutom cross o enduron) men har nu efter många år kommit till insikt att om jag forsätter så här så finns det snart inget att skydda, kanske tillochmed kommer jag alldrig att kunna hålla på med vissa sporter nåt mer, Så numera åker jag med hjälm och är stolt över det, jag önskar jag gjorde det för många år sedan som tex den gången jag spräckte skallen 4,5cm.... hade varigt jävligt nice med hjälm då kan jag säga. OK om du och några till inte vill ha hjälm men kom då för f-n inte och håna oss hjälmbärande utförsåkare. Keep on riding HELMUT-lovers /BB [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälm vid utförsåkning, ett satans otyg
Tillbaka
Topp