Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6353" data-attributes="member: 10565"><p>......DET VERKAR SOM DET ÄR SVÅRT FÖR VISSA!STRUNTA I VAD ANDRA TYCKER OCH TÄNKER, DET VIKTIGA ÄR JU ATT MAN HAR URKUL OCH INTE SKADAR SIG.JAG HAR DEN HÄR SÄSONGEN BÖRJAT ÅKA MED HJÄLM & JAG KAN GE ER 3 BRA SJÄL VARFÖR (FÖRUTOM, SOM ALLA VET, ATT DET KAN RÄDDA MITT LIV)1. JAG UTVECKLAR MIN ÅKNING ENORMT, JAG ÄR INTE LIKA RÄDD FÖR ATT RAMMLA.2. JAG FÅR MER RESPEKT FRÅN ALLA ÅKARE, SPECIELLT DUKTIGA, SOM VIDARE KAN GE MIG TIPS OM ÅKNINGEN.3. JAG FRYSER INTE OM ÖRONEN, HJÄLMEN ÄR VARMARE ÄN VILKEN MÖSSA DU ÄN HAR.DET ÄR VERKLIGEN VÄRT ATT FUNDERA PÅ DET, & NI SOM TYCKER ATT DET ÄR NÖRDIGT, FUNDERA ÖVER OM NI VERKLIGEN SKA UT I BACKARNA!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6353, member: 10565"] ......DET VERKAR SOM DET ÄR SVÅRT FÖR VISSA!STRUNTA I VAD ANDRA TYCKER OCH TÄNKER, DET VIKTIGA ÄR JU ATT MAN HAR URKUL OCH INTE SKADAR SIG.JAG HAR DEN HÄR SÄSONGEN BÖRJAT ÅKA MED HJÄLM & JAG KAN GE ER 3 BRA SJÄL VARFÖR (FÖRUTOM, SOM ALLA VET, ATT DET KAN RÄDDA MITT LIV)1. JAG UTVECKLAR MIN ÅKNING ENORMT, JAG ÄR INTE LIKA RÄDD FÖR ATT RAMMLA.2. JAG FÅR MER RESPEKT FRÅN ALLA ÅKARE, SPECIELLT DUKTIGA, SOM VIDARE KAN GE MIG TIPS OM ÅKNINGEN.3. JAG FRYSER INTE OM ÖRONEN, HJÄLMEN ÄR VARMARE ÄN VILKEN MÖSSA DU ÄN HAR.DET ÄR VERKLIGEN VÄRT ATT FUNDERA PÅ DET, & NI SOM TYCKER ATT DET ÄR NÖRDIGT, FUNDERA ÖVER OM NI VERKLIGEN SKA UT I BACKARNA!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm!
Tillbaka
Topp