Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nalleman" data-source="post: 6354" data-attributes="member: 10597"><p>Lisa, jag håller helt med dig på nästan allt som du skriver. Men jag är inte bara skidåkare, jag är oxå människa! Om det är strålande sol och vindstilla så blir det ibland lite för varmt att köra med hjälm. Man känner sig instängd i ett stort skal av plast och då känns det befriande att ta av sig hjälmen. Håller inte du med om det? </p><p>Sen var det det här med att vara mesig o så och det tror jag inte att man kan förstå om man inte har råkat ut för det, men ibland känner i alla fall jag mig ganska fånig när jag åker med hjälm... Men det är oftast inte så farligt, det funkar nästan alltid att visa vad man går för åkmässigt för att inte framträda som mesig mer.</p><p></p><p>Sen tycker jag att du ska ta och skriva med små bokstäver nästa ggn. Det ser lite snyggare ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nalleman, post: 6354, member: 10597"] Lisa, jag håller helt med dig på nästan allt som du skriver. Men jag är inte bara skidåkare, jag är oxå människa! Om det är strålande sol och vindstilla så blir det ibland lite för varmt att köra med hjälm. Man känner sig instängd i ett stort skal av plast och då känns det befriande att ta av sig hjälmen. Håller inte du med om det? Sen var det det här med att vara mesig o så och det tror jag inte att man kan förstå om man inte har råkat ut för det, men ibland känner i alla fall jag mig ganska fånig när jag åker med hjälm... Men det är oftast inte så farligt, det funkar nästan alltid att visa vad man går för åkmässigt för att inte framträda som mesig mer. Sen tycker jag att du ska ta och skriva med små bokstäver nästa ggn. Det ser lite snyggare ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm!
Tillbaka
Topp