Hjälm!

Kungenkim89

Ny medlem
Hjälm!
Har letat ett bra tag nu efter hjälmar i gbg, har varit på concrete, t12, stadium, intersport, team sportia, hollywood och adams sport..
Just nu leter jag efter en RED By Burton Trace Hunter som jag bara hittat på concrete i fel storlek.

Huvudsaken är att hjälmen skall vara militärgrön, har provat ProTecs B2 snow men sitter inte gött på huvudet!

Vet ni någon mer affär i gbg som har hjälmar? eller ni kanske har något tips på någon annan grön hjälm? jag tänker inte köpa på internet om jag inte provat den först!

Hjälm!
Kungenkim89: "Huvudsaken är att hjälmen skall vara militärgrön".

Ja dåså! Gå till överskottsbolaget. Dom har Militärgröna hjälmar!

Jeffa

Hjälm!
annars kan du ju kolla om de kan beställa efter, har dom beställt typ ett par sockar fra burton, så kan de beställa vilken produkt som helst fra burton. Så kolla om inte kan dra efter en sådan hjälm åt dig!

Hjälm!
Kungenkim89 sa:
så du menar att ja ska gå till stadium, säga: kan ni beställa en RED by burton Trace Hunter??
Ja, alla som säljer något från ett märke har också möjligheten att ta hem andra saker från deras produktsortiment. Ett företag som tar hem en större kvantitet av en vara brukar dock sälja densamme till ett billigare pris än om du, som privatperson, ska ha en styck hjälm...

Senast ändrad:
Hjälm!
Se till att du testar rätt hjälm i rätt storlek (men kanske fel färg).. sen beställer du den bara i rätt färg i affären eller hos någon av de otaliga internetbutikerna som finns..
gjorde så med en giro hjälm, många av deras insidor är desamma, sen är de bara att välja modell/motiv till utsidan..

Hjälm!
blizzy sa:
Se till att du testar rätt hjälm i rätt storlek (men kanske fel färg).. sen beställer du den bara i rätt färg i affären eller hos någon av de otaliga internetbutikerna som finns..
gjorde så med en giro hjälm, många av deras insidor är desamma, sen är de bara att välja modell/motiv till utsidan..
kan faktiskt inte mer än att börja hålla med hasse nu... Har nog inte riktigt förstått omfattningen av utnyttjandet av affärer. Ska du gå å prova en hjälm i någon butik, så beställ dem därigenom också! Det är inte många kronor du spar på en hjäl, dessutom så är väl ändå personalen värd det?

Använd internetbutik när ni vet precis vad ni ska ha, utan att utnyttja affärer

Hjälm!
Jarle sa:
Kungenkim89 sa:
så du menar att ja ska gå till stadium, säga: kan ni beställa en RED by burton Trace Hunter??
Ja, alla som säljer något från ett märke har också möjligheten att ta hem andra saker från deras produktsortiment. Ett företag som tar hem en större kvantitet av en vara brukar dock sälja densamme till ett billigare pris än om du, som privatperson, ska ha en styck hjälm...
säg inte "ALLA" för guds skull. jag vet ett par som inte har någon som helst koll över vad de får in och heller inte kan beställa.

Hjälm!
effeh sa:
Jarle sa:
Kungenkim89 sa:
säg inte "ALLA" för guds skull. jag vet ett par som inte har någon som helst koll över vad de får in och heller inte kan beställa.
nödvändigt att ta upp en 1 år gammal tråd pga. de?

Hjälm!
En fråga om Giro BL, kan ej hitta måtten på storlekarna är mest intresserad av storlek L eller om det finns större. Ni kan även gärna ge mig ett ställe där man kan köpa den i svart till ett bra pris! helst på internet eller i gbg..

Hjälm!
effeh sa:
Jarle sa:
Kungenkim89 sa:
Skrev att alla har möjligheten, om de är villiga eller inte att göra det låter jag vara osagt.

Tillbaka
Topp