Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälmkamera från gobandit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user83375" data-source="post: 964959"><p>Ja, den ser schysst ut, dock är det ju GoBandits egna edits som florerar där. Den gamla GoBandit GPS HD verkar ofta få väldigt mycket blått i sin bildåtergivning, om man kikar på användarnas filmer. Verkar ju vara bättre bild med den nya kameran, helt klart.</p><p></p><p>Vill man köpa går det ju göra på deras internationella hemsida, har inte sett den någonstans i Sverige än. Kanske något som Andreas eller B4S vet mer om?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user83375, post: 964959"] Ja, den ser schysst ut, dock är det ju GoBandits egna edits som florerar där. Den gamla GoBandit GPS HD verkar ofta få väldigt mycket blått i sin bildåtergivning, om man kikar på användarnas filmer. Verkar ju vara bättre bild med den nya kameran, helt klart. Vill man köpa går det ju göra på deras internationella hemsida, har inte sett den någonstans i Sverige än. Kanske något som Andreas eller B4S vet mer om? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälmkamera från gobandit
Tillbaka
Topp