Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Hjälmkamera ovanför huvet, typ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonko_73" data-source="post: 589973" data-attributes="member: 87718"><p>På en del POV-filmer tycks kameran hänga i luftan strax ovanför och bakom åkaren, så att man ser huvud, armar och skidor i bildens nederkant. Det blir ganska schysst variation från det vanliga perspektivet med kameran direkt på hjälmen. Antar att dom har en slags stativ som dom fäster bakpå hjälmen eller på axlarna. Om nån fattar vad jag menar, är det nån som har nått tips på var man kan få tag på ett sånt eller hur man kan tillverka ett?</p><p></p><p>(Jaa, jag har letat bland forum och jag har googlat, men inte lyckats hitta nåt. Kanske för att jag inte vet vad det heter...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonko_73, post: 589973, member: 87718"] På en del POV-filmer tycks kameran hänga i luftan strax ovanför och bakom åkaren, så att man ser huvud, armar och skidor i bildens nederkant. Det blir ganska schysst variation från det vanliga perspektivet med kameran direkt på hjälmen. Antar att dom har en slags stativ som dom fäster bakpå hjälmen eller på axlarna. Om nån fattar vad jag menar, är det nån som har nått tips på var man kan få tag på ett sånt eller hur man kan tillverka ett? (Jaa, jag har letat bland forum och jag har googlat, men inte lyckats hitta nåt. Kanske för att jag inte vet vad det heter...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Hjälmkamera ovanför huvet, typ
Tillbaka
Topp