Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälmtips till grande kabesa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="haiko" data-source="post: 1057974" data-attributes="member: 153167"><p>Hej, första posten på forumet. </p><p>Jag behöver hjälp! Första hjälmen börjar sjunga på sista versen och jag siktar på en ny. </p><p>Enkelt tänker ni, bara gå in å köp. NEJ, dilemmat är att jag har en så stor skalle att utbudet av hjälmar är begränsat. Large och medium är inte ens att tänka på, de sitter som en fingerborg på en apelsin. För tillfället har jag en Giro hjälm stl XL, och det var den enda hjälmen jag hittade som överhuvudtaget passade mig (tack alpingaraget)</p><p>Tacksam för tips på hjälmar som passar en tjockskalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haiko, post: 1057974, member: 153167"] Hej, första posten på forumet. Jag behöver hjälp! Första hjälmen börjar sjunga på sista versen och jag siktar på en ny. Enkelt tänker ni, bara gå in å köp. NEJ, dilemmat är att jag har en så stor skalle att utbudet av hjälmar är begränsat. Large och medium är inte ens att tänka på, de sitter som en fingerborg på en apelsin. För tillfället har jag en Giro hjälm stl XL, och det var den enda hjälmen jag hittade som överhuvudtaget passade mig (tack alpingaraget) Tacksam för tips på hjälmar som passar en tjockskalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälmtips till grande kabesa
Tillbaka
Topp