Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp!abstinens! :-(
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5439" data-attributes="member: 10565"><p>Jag är inte på något sätt nån extrem</p><p>offpiståkare, jag älskar bara pudret</p><p>och berget som alla andra här, (jag</p><p>sätter inte ens en 360 i big jump)</p><p>men jag har fått ett stort problem:</p><p></p><p>Nyss hemkommen från tre veckor i </p><p>Val Thorens och åtminstone en</p><p>vecka med 30-50 cm tokpuder, det var</p><p>väl kul men nu då?</p><p></p><p>Det var första gången jag var i Alperna</p><p>så länge i sträck och inte kunde jag tro</p><p>att jag skulle må så dåligt när jag kom</p><p>hem. Jag längtar tillbaka till den där</p><p>känslan... Ni vet... när man tar fart</p><p>utför den (nästan) orörda snön, lägger</p><p>en sväng och känner hur snön svarar mjukt</p><p>och fint mot brädan ... när man får</p><p>det där riktiga pumpet i branterna och</p><p>när man bara skriker av glädje när man</p><p>surfar ut över flacken ...</p><p></p><p>Ni vet nog vad jag menar ... Jag är</p><p>helt sjuk, känslan sitter kvar! Jag vill</p><p>uppleva det igen!!!</p><p></p><p>Ok säger ni, ta din brädjävel och stick</p><p>upp till gränsen då om du är så cool</p><p>så inget annat duger. Men det är ju inte</p><p>så enkelt, jag pluggar och måste vara i</p><p>regnstockholm till tidigast v. 15 då jag</p><p>förhoppningsvis kommer iväg till Hemavan.</p><p>Men som jag mår just nu kommer jag inte</p><p>att ta mina tentor och får således stanna</p><p>hemma i stockholm påsk :-( .</p><p></p><p>Nån annan måste också ha upplevt detta!</p><p>Finns det nåt man kan göra??? Nån inomhus</p><p>aktivitet där man kan få utlopp för energin?</p><p>Nånting? Jag har redan räknat ut att jag</p><p>kan åka till Åre eller nåt över helgen men</p><p>det är p g a tidsbrist inget alternativ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5439, member: 10565"] Jag är inte på något sätt nån extrem offpiståkare, jag älskar bara pudret och berget som alla andra här, (jag sätter inte ens en 360 i big jump) men jag har fått ett stort problem: Nyss hemkommen från tre veckor i Val Thorens och åtminstone en vecka med 30-50 cm tokpuder, det var väl kul men nu då? Det var första gången jag var i Alperna så länge i sträck och inte kunde jag tro att jag skulle må så dåligt när jag kom hem. Jag längtar tillbaka till den där känslan... Ni vet... när man tar fart utför den (nästan) orörda snön, lägger en sväng och känner hur snön svarar mjukt och fint mot brädan ... när man får det där riktiga pumpet i branterna och när man bara skriker av glädje när man surfar ut över flacken ... Ni vet nog vad jag menar ... Jag är helt sjuk, känslan sitter kvar! Jag vill uppleva det igen!!! Ok säger ni, ta din brädjävel och stick upp till gränsen då om du är så cool så inget annat duger. Men det är ju inte så enkelt, jag pluggar och måste vara i regnstockholm till tidigast v. 15 då jag förhoppningsvis kommer iväg till Hemavan. Men som jag mår just nu kommer jag inte att ta mina tentor och får således stanna hemma i stockholm påsk :-( . Nån annan måste också ha upplevt detta! Finns det nåt man kan göra??? Nån inomhus aktivitet där man kan få utlopp för energin? Nånting? Jag har redan räknat ut att jag kan åka till Åre eller nåt över helgen men det är p g a tidsbrist inget alternativ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp!abstinens! :-(
Tillbaka
Topp