hjälp! allround skida!

hjälp! allround skida!
Hjälp mig... visa mig...knyt mina skor...byt min kallingar...ställ fram frukost, för jag KAN ingenting ...HJÄLP....HJÄLP
OK du är 17 men för f-n, öppna jacken, börja läsa, klicka lilla musen osv osv...........suck!
Men ok nya dubbelkryssen verkar ju folk gilla

hjälp! allround skida!
efter et sådant inlägg som Gafferx kommer med är det ju inte lätt att vara till någon hjälp men jag skall bara ge dig ett råd..

Prova så mycket du kan och välj den som är dyrast!

Det är ju helt upp till hur du åker men skidor som G4, MCH, XXX och andra brantåkar lagg är ju att fördra om du gilla den orörda skiten annars skulle nog xscream, xx, poketrocket eller någon annan flackåkar skidavara att föredra.

`Övertygad om att Chamonix är alpernas rövhål

MVH Danne

hjälp! allround skida!
Ber om ursäkt Mookie! Rätt, du förtjänar n-vis ett bättre svar. Vissa dar borde aldrig ha startat.
En bra sida, bra översikt:
www.techsupportforskiers.com/
en till:
www.skinet.com/index/gear.html
Här hittar du mycket av årets och förra årets grunkor.
Hitta din kategori, och ljug inte!
Och som DanneD påpekar, äre dyrt så äre bra!
Så sant som det är sagt!
Å som sagt ijjen, har alltid gillat Ross.

Cheers & Kippis!

hjälp! allround skida!
Unge man!
Den som söker skall ock finna. Försök defniera hur och var du tänker åka. Det surras mycket om feta skidor (ca 80+ mm under foten) och halvfeta (ca 70-75 mm) har på Freeride. OM du nu till äventyrs nästan bara åker pist, Kan det vara onödigt med ett par fetingar t ex. Skall man göra en säsong kan det vara idé att satsa nåt att växa i, men återigen. ställ frågorna och var ärlig. Med bra, rätt anpassade grejor blir det kul, med fel grejor bara kamp. Sen KAN man byta utrustning under säsongen också, faktiskt. Begagnat- marknaden på internet bara växer, så även kvaliteten på det som säljs.
Lycka till!
/A

Tillbaka
Topp