Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hjälp ang pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flowerpower" data-source="post: 984736"><p>tjena, va idag och prövade pjäxor då mina blivit för små, hade storlek 25.5 förut men de ha blivit försmå så jag prövade två olika spk modeller i storlek 26.5. Men de va lite för stora, inte i direkt längden men kunde röra runt foten lite där i och vad kan man göra åt det? Skulle de bara räcka med och formnjuta innerskon? känns inte som det kommer hjälpa, vad annars finns det och göra?</p><p></p><p>och ang Salomon spk, är det mer för anancerade åkare? för jag kan ju inte säga direkt att jag är proffs utan mer nybörjare. hade salomon energyzer 70 förra säsongen.</p><p></p><p>Är det ett stort hopp mellan Salomon energyzer 70 och Salomon SPK eller passar de bra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flowerpower, post: 984736"] tjena, va idag och prövade pjäxor då mina blivit för små, hade storlek 25.5 förut men de ha blivit försmå så jag prövade två olika spk modeller i storlek 26.5. Men de va lite för stora, inte i direkt längden men kunde röra runt foten lite där i och vad kan man göra åt det? Skulle de bara räcka med och formnjuta innerskon? känns inte som det kommer hjälpa, vad annars finns det och göra? och ang Salomon spk, är det mer för anancerade åkare? för jag kan ju inte säga direkt att jag är proffs utan mer nybörjare. hade salomon energyzer 70 förra säsongen. Är det ett stort hopp mellan Salomon energyzer 70 och Salomon SPK eller passar de bra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hjälp ang pjäxor
Tillbaka
Topp