Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Hjälp angående Åre Gymnasieskola!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NLovet" data-source="post: 613879" data-attributes="member: 79368"><p>Snart är det gymnasieval och har inte riktigt bestämmt mig vart jag ska söka, men det lutar mot Åres skidgymnasium.</p><p></p><p>Vet att det finns massvis med trådar om detta men har inte riktigt fått svar på mina frågor i dom trådarna så skapar en ny.</p><p></p><p>Kan man söka SP Ekonomi och sedan lägga till Jibbing som individuellt val?</p><p>Vad är det för intagningspoäng?</p><p>Går dom bara på betyg eller också på åkning?</p><p>Är det riksintag?</p><p></p><p>Berätta gärna lite om boendet och skolan osv.</p><p></p><p>Nu vill jag inte har några svar att det finns i andra trådar länka dom i sånna fall! </p><p></p><p>/ Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NLovet, post: 613879, member: 79368"] Snart är det gymnasieval och har inte riktigt bestämmt mig vart jag ska söka, men det lutar mot Åres skidgymnasium. Vet att det finns massvis med trådar om detta men har inte riktigt fått svar på mina frågor i dom trådarna så skapar en ny. Kan man söka SP Ekonomi och sedan lägga till Jibbing som individuellt val? Vad är det för intagningspoäng? Går dom bara på betyg eller också på åkning? Är det riksintag? Berätta gärna lite om boendet och skolan osv. Nu vill jag inte har några svar att det finns i andra trådar länka dom i sånna fall! / Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Hjälp angående Åre Gymnasieskola!
Tillbaka
Topp