Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp angående bindningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 508878" data-attributes="member: 47005"><p>Shit vilken tråd!!!</p><p></p><p>MM: </p><p></p><p>Bra skrivet och skönt att du tänker själv för en gångs skull istället för att bara hålla med de som verkar kunna något! Tycker ditt resonemang i denna tråd är helt oklanderligt!</p><p></p><p>Nojlas:</p><p></p><p>Hahaha... Har inte garvat så mycket på väldigt länge! Om det är rummet för DIN-beräkningar, hur ser då rummet för skidval ut???</p><p></p><p>Hasse:</p><p></p><p>Gör ni skillnad på manlig och kvinnlig d-kupa?</p><p></p><p>HENKEHENKE:</p><p></p><p>Gå till en skidbutik och förklara problemet. Dom hjälper dig direkt. Många som kör hårt i parken behöver betydligt köttigare bindningar än den du har. Dessutom så låter det farligt att den löser av bara rotationen. Byt direkt är mitt råd. Min åsikt är att det är andra regler som gäller när man kör park. Lycka till!</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 508878, member: 47005"] Shit vilken tråd!!! MM: Bra skrivet och skönt att du tänker själv för en gångs skull istället för att bara hålla med de som verkar kunna något! Tycker ditt resonemang i denna tråd är helt oklanderligt! Nojlas: Hahaha... Har inte garvat så mycket på väldigt länge! Om det är rummet för DIN-beräkningar, hur ser då rummet för skidval ut??? Hasse: Gör ni skillnad på manlig och kvinnlig d-kupa? HENKEHENKE: Gå till en skidbutik och förklara problemet. Dom hjälper dig direkt. Många som kör hårt i parken behöver betydligt köttigare bindningar än den du har. Dessutom så låter det farligt att den löser av bara rotationen. Byt direkt är mitt råd. Min åsikt är att det är andra regler som gäller när man kör park. Lycka till! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp angående bindningar!
Tillbaka
Topp