Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp angående bräd längd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Raent" data-source="post: 251801" data-attributes="member: 38941"><p>Tjena, nu är det så att min gamla bräda börjar sjunga på sista versen. Den håller på att delas i två delar. Så är behov av en ny bräda, och just nu är min ekonomi inte så bra.</p><p>Har hittat en Jeenyus Rental på BT för 1800kr, som är ett väldigt bra pris. Längden på den är dock 156cm. Den har 25cm i midjan, det borde nog funka prima. För min nuvarande brädan har 24,7cm och jag har små fötter.</p><p>Åker iprincip bara park. Stora kickar och handrails. Är ingen nybörjare.</p><p>Är 175cm lång, väger 68kg. 41 i sko storlek.</p><p>Brädan jag har nu är 154cm och det tycker jag är perfekt. Så, kommer jag märka av dom dära extra 2 centimetrarna ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Raent, post: 251801, member: 38941"] Tjena, nu är det så att min gamla bräda börjar sjunga på sista versen. Den håller på att delas i två delar. Så är behov av en ny bräda, och just nu är min ekonomi inte så bra. Har hittat en Jeenyus Rental på BT för 1800kr, som är ett väldigt bra pris. Längden på den är dock 156cm. Den har 25cm i midjan, det borde nog funka prima. För min nuvarande brädan har 24,7cm och jag har små fötter. Åker iprincip bara park. Stora kickar och handrails. Är ingen nybörjare. Är 175cm lång, väger 68kg. 41 i sko storlek. Brädan jag har nu är 154cm och det tycker jag är perfekt. Så, kommer jag märka av dom dära extra 2 centimetrarna ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp angående bräd längd.
Tillbaka
Topp