Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp Atomic Bent Chetler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmarcus" data-source="post: 1076984" data-attributes="member: 82708"><p>Har provat alla årsmodeller från 12/13 och framåt. Personligen gillar jag den äldsta modellen bäst då den känns lite stabilare än dem nyare. </p><p>Ska du tura med dem så rekommenderar jag att du kör en lättare bindning (typ duke) för att få ner vikten lite. Jag själv kör på Guardian, och den kombon väger lika mycket som en fullastad långtradare.. Det funkar ju att gå längre turer med dem, om man har lite huvud och kan bita ihop.</p><p></p><p>Annars är det en rolig skida att åka på, funkar ok i pist med tanke på bredden. Går att ladda på med om du monterar bindningen längre bak, och självklart tvärtom om du väljer att montera dem mer mot mitten. </p><p></p><p>Hoppas det var till någon hjälp!</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmarcus, post: 1076984, member: 82708"] Har provat alla årsmodeller från 12/13 och framåt. Personligen gillar jag den äldsta modellen bäst då den känns lite stabilare än dem nyare. Ska du tura med dem så rekommenderar jag att du kör en lättare bindning (typ duke) för att få ner vikten lite. Jag själv kör på Guardian, och den kombon väger lika mycket som en fullastad långtradare.. Det funkar ju att gå längre turer med dem, om man har lite huvud och kan bita ihop. Annars är det en rolig skida att åka på, funkar ok i pist med tanke på bredden. Går att ladda på med om du monterar bindningen längre bak, och självklart tvärtom om du väljer att montera dem mer mot mitten. Hoppas det var till någon hjälp! // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp Atomic Bent Chetler?
Tillbaka
Topp