Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp att köpa snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Simpa" data-source="post: 855524" data-attributes="member: 121213"><p>Hej!</p><p>Jag undrar vad jag som nybörjare (Åkt 1gång tidigare med gott resultat)</p><p>skall köpa för bräda/bindningar/skor.</p><p></p><p>Vad ska jag köpa?</p><p>Åkte på en burton modell vet ej 152cm lång och det kändes bra i sälen för några veckor sedan</p><p>Nu skall vi upp igen och tänkte att det antagligen är lika bra att köpa en bräda...</p><p></p><p>Vad skall jag köpa?</p><p></p><p>Jag är Man</p><p>Längd: 169cm</p><p>Vikt: 61kg</p><p>Stlk: 40-41</p><p>Ålder: 27</p><p>Regular stance</p><p>Åker mest pist men vill gärna köra lite lössnö och några små hopp, känner dock inte att jag har något i parken att göra...</p><p></p><p>Köpa i sverige eller importera?</p><p></p><p>Pris: Gärna billigt men bra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simpa, post: 855524, member: 121213"] Hej! Jag undrar vad jag som nybörjare (Åkt 1gång tidigare med gott resultat) skall köpa för bräda/bindningar/skor. Vad ska jag köpa? Åkte på en burton modell vet ej 152cm lång och det kändes bra i sälen för några veckor sedan Nu skall vi upp igen och tänkte att det antagligen är lika bra att köpa en bräda... Vad skall jag köpa? Jag är Man Längd: 169cm Vikt: 61kg Stlk: 40-41 Ålder: 27 Regular stance Åker mest pist men vill gärna köra lite lössnö och några små hopp, känner dock inte att jag har något i parken att göra... Köpa i sverige eller importera? Pris: Gärna billigt men bra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp att köpa snowboard
Tillbaka
Topp