Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
hjälp att lägga in matrial från mini dv kamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pl0PPEN" data-source="post: 454310" data-attributes="member: 75663"><p>hej jag behöver hjälp snabbt ! asså jag har köpt en firewire kabel och den funkar men asså när man ska importera matrialet från kameran till datan vet jag inte hur ... det kmr upp en ruta där det står imortera från t.ex. moviemaker men efter ett tag står det bara kan inte imortera från kameran starta om kameran och börja om igen. jag har testat 3 grr men det går inte ???? finns det nåt enkelt simpelt program där man bara kan imortera i ? </p><p>seriösa svar ! inga dumma kommentarer osv. jeppenator brukar ha pålitliga svar tycker jag iaf ! :D kan du nåt elr har du nåt tips om detta ? skriv i tråden skriv länkar i gb vad som helst bara jag får veta hur man gör ... tack på förhand :D</p><p></p><p></p><p>+ att jag har bäställt fish eye :D:D:D:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pl0PPEN, post: 454310, member: 75663"] hej jag behöver hjälp snabbt ! asså jag har köpt en firewire kabel och den funkar men asså när man ska importera matrialet från kameran till datan vet jag inte hur ... det kmr upp en ruta där det står imortera från t.ex. moviemaker men efter ett tag står det bara kan inte imortera från kameran starta om kameran och börja om igen. jag har testat 3 grr men det går inte ???? finns det nåt enkelt simpelt program där man bara kan imortera i ? seriösa svar ! inga dumma kommentarer osv. jeppenator brukar ha pålitliga svar tycker jag iaf ! :D kan du nåt elr har du nåt tips om detta ? skriv i tråden skriv länkar i gb vad som helst bara jag får veta hur man gör ... tack på förhand :D + att jag har bäställt fish eye :D:D:D:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
hjälp att lägga in matrial från mini dv kamera
Tillbaka
Topp