Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp att välja mellan tre allmountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ski_marre" data-source="post: 939370" data-attributes="member: 32111"><p>Själv är jag gammal tävlingsåkare i alping, kört puckel å hoppat en del. Gått från raceskidor till Allmountain lagg och köpte Scottt Crusade när dom kom första året. Skidan vann alla tester så jag va tvungen att köpa och har inte ångrat det en gång. Makan till sköna pist skidor med 92mm midja kansje man får leta efter. 133-92-122 179cm åker jag på och är 187cm å väger 84kg. Har precis avslutat en vecka i Saalbach med över en halv meter ren puderåkning i 2 av dagarna och skidorna flyter förvånansvärt bra där också. Ett väldig bra alternativ. Scott Mission har ungefär samma spec också..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ski_marre, post: 939370, member: 32111"] Själv är jag gammal tävlingsåkare i alping, kört puckel å hoppat en del. Gått från raceskidor till Allmountain lagg och köpte Scottt Crusade när dom kom första året. Skidan vann alla tester så jag va tvungen att köpa och har inte ångrat det en gång. Makan till sköna pist skidor med 92mm midja kansje man får leta efter. 133-92-122 179cm åker jag på och är 187cm å väger 84kg. Har precis avslutat en vecka i Saalbach med över en halv meter ren puderåkning i 2 av dagarna och skidorna flyter förvånansvärt bra där också. Ett väldig bra alternativ. Scott Mission har ungefär samma spec också.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp att välja mellan tre allmountain
Tillbaka
Topp