Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp att välja skida för säsong i Revelstoke.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="paaalle" data-source="post: 908786" data-attributes="member: 81630"><p>Tja!</p><p>Jag har stora problem med att välja vilken skida jag skall köra på i vinter. Skall vara i Revelstoke hela vintern och söker en riktigt bred och lekfull puderskida. I dagsläget kör jag på Line prophet 115 men vill som sagt ha något lite mer lekfullt och rockat att komplettera med.</p><p></p><p>Har kollat en del på k2 hellbent, Rocker 2, Bentchetler, moment night train och även lite på nordica radict. Det jag är lite rädd för är att köpa en alltför jibbig skida då jag inte är det som nöter bc kickers. Det jag söker mest är en lättåkt lekfull skida för skogen. </p><p></p><p>Jag är 178 cm lång och väger 72-75 kilo.</p><p></p><p>Tacksam för all hjälp jag kan få!</p><p></p><p>//Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="paaalle, post: 908786, member: 81630"] Tja! Jag har stora problem med att välja vilken skida jag skall köra på i vinter. Skall vara i Revelstoke hela vintern och söker en riktigt bred och lekfull puderskida. I dagsläget kör jag på Line prophet 115 men vill som sagt ha något lite mer lekfullt och rockat att komplettera med. Har kollat en del på k2 hellbent, Rocker 2, Bentchetler, moment night train och även lite på nordica radict. Det jag är lite rädd för är att köpa en alltför jibbig skida då jag inte är det som nöter bc kickers. Det jag söker mest är en lättåkt lekfull skida för skogen. Jag är 178 cm lång och väger 72-75 kilo. Tacksam för all hjälp jag kan få! //Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp att välja skida för säsong i Revelstoke.
Tillbaka
Topp