Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp att välja skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1242646" data-attributes="member: 175247"><p>Den bredden är normal för basic pistskidor på kontinenten, det är bara hemma i Skandinavien som ”alla” tvunget ska ha breda skidor även om de bara kör sladdsväng i pisten i måttlig fart. Om du inte kör i högt tempo är det viktigaste att du väljer en hyfsat mjuk och ”snäll” skida som är lätt att få att svänga utan för mycket kraft.</p><p>Lyssna på [USER=29440]@RWD[/USER] , han ger bra råd.</p><p></p><p>OBS! Alla alpinskidor som tillverkas idag går det faktiskt att göra snygga svängar med, oavsett nivån (nybörjare till avancerad) på skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1242646, member: 175247"] Den bredden är normal för basic pistskidor på kontinenten, det är bara hemma i Skandinavien som ”alla” tvunget ska ha breda skidor även om de bara kör sladdsväng i pisten i måttlig fart. Om du inte kör i högt tempo är det viktigaste att du väljer en hyfsat mjuk och ”snäll” skida som är lätt att få att svänga utan för mycket kraft. Lyssna på [USER=29440]@RWD[/USER] , han ger bra råd. OBS! Alla alpinskidor som tillverkas idag går det faktiskt att göra snygga svängar med, oavsett nivån (nybörjare till avancerad) på skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp att välja skidor!
Tillbaka
Topp