Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp att välja skidpaket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Max_Faktor" data-source="post: 1013639" data-attributes="member: 115383"><p>Skidor är mycket tycke och smak, här kommer en persolig reflektion:</p><p>Skidan du tittat på är säkert otrolig i off-pist. Hur är den i pisten? Om det inte snöat på veckor och är vindpinad betongsnö vad gör du då? Hur gör du när det är extrem lavinfara? Jag skulle satsa på att ha flera par skidor eller hitta en som fungerar hjälpligt även i pist.</p><p>Du är så lätt att du lär flyta bra i offpist även med völkl aura och den fungerar på hela berget. Kostar samma som ditt alternativ.</p><p><a href="http://www.sport-bittl.de/skisport/freeski-telemark/voelkl-aura-11-12::9134.html" target="_blank">völkl aura hos bittl</a></p><p></p><p>Jag tycker du gör helt rätt i att välja bort marker duke. Den är allt för tung för att flertalet lätta tjejer ska tycka om den (tror jag). </p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Max_Faktor, post: 1013639, member: 115383"] Skidor är mycket tycke och smak, här kommer en persolig reflektion: Skidan du tittat på är säkert otrolig i off-pist. Hur är den i pisten? Om det inte snöat på veckor och är vindpinad betongsnö vad gör du då? Hur gör du när det är extrem lavinfara? Jag skulle satsa på att ha flera par skidor eller hitta en som fungerar hjälpligt även i pist. Du är så lätt att du lär flyta bra i offpist även med völkl aura och den fungerar på hela berget. Kostar samma som ditt alternativ. [url=http://www.sport-bittl.de/skisport/freeski-telemark/voelkl-aura-11-12::9134.html]völkl aura hos bittl[/url] Jag tycker du gör helt rätt i att välja bort marker duke. Den är allt för tung för att flertalet lätta tjejer ska tycka om den (tror jag). Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp att välja skidpaket
Tillbaka
Topp