Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, hade tänkt att köpa Dynastar Nothing But Trouble 06/07 på conrad och undrar vilka bindningar ja ska ha till?
jag undrar också om marker bindningarna är bra?
kan ni även säga vad som är bra och dåligt med dem så vore de fet schysst.