Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp av erfarna med köp av ny bräda..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smejen" data-source="post: 612315" data-attributes="member: 99880"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag åkte sönder min bräda förra veckan i alperna och skulle nu behöva köpa en ny. Jag är 191cm lång och väger ca 94kg. Skostorlek 46. Jag har åkt snowboard till och från senaste 10 åren och är väl en medelgod åkare. Brädan kommer att användas ungefär 75% i pist och 25% i park.</p><p></p><p>Fick tips om Bahtaleon The Jam 161cm, vad tycker ni?</p><p>Tycker ni att jag absolut ska satsa på en Wide Bräda?</p><p></p><p>Tack på förhand</p><p>Mvh</p><p>Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smejen, post: 612315, member: 99880"] Hej, Jag åkte sönder min bräda förra veckan i alperna och skulle nu behöva köpa en ny. Jag är 191cm lång och väger ca 94kg. Skostorlek 46. Jag har åkt snowboard till och från senaste 10 åren och är väl en medelgod åkare. Brädan kommer att användas ungefär 75% i pist och 25% i park. Fick tips om Bahtaleon The Jam 161cm, vad tycker ni? Tycker ni att jag absolut ska satsa på en Wide Bräda? Tack på förhand Mvh Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp av erfarna med köp av ny bräda..
Tillbaka
Topp