Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp, bindningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 808037" data-attributes="member: 33485"><p>I din situation hade jag nog valt en bindning som löser åt så många håll som möjligt. Jag har inte direkt jättekoll på vilka bindningar som gör just detta men Tyrolias 150-graders utlösning låter svårslaget. Tyrolia gör dessutom riktigt vassa bindningar. Har dock bara åkt på deras hög-dinare men hört många som är ritktigt nöjda med sina mojo/peak/deadbolt 12or också.</p><p></p><p>MnO eller någon annan med liknande skador kanske känner till någon bättre bindning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 808037, member: 33485"] I din situation hade jag nog valt en bindning som löser åt så många håll som möjligt. Jag har inte direkt jättekoll på vilka bindningar som gör just detta men Tyrolias 150-graders utlösning låter svårslaget. Tyrolia gör dessutom riktigt vassa bindningar. Har dock bara åkt på deras hög-dinare men hört många som är ritktigt nöjda med sina mojo/peak/deadbolt 12or också. MnO eller någon annan med liknande skador kanske känner till någon bättre bindning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp, bindningar!
Tillbaka
Topp