Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp! Boende Niseko från Onsdag 26:e dec -12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 990951" data-attributes="member: 97821"><p>Vi är två killar i 30 års åldern som kommer behöva ett boende i Niseko från och med onsdag 26:e Dec. Vi stannar till och med 6:e januari. Vi kommer åka hem på kvällen den 6:e eftersom vi har flyg från Tokyo den 7:e. </p><p></p><p>Har du två sängar att hyra ut eller vet någon som har det eller bara ett förslag på var man kan bo så kom igen. Just nu är det fågel eller fisk. Alla förslag är tacksamma och med tanke på att vi ska åka iväg nu på tisdag morgon är det lite bråttom. </p><p></p><p>Skulle helst inte vilja betala mer än 600 kr per natt och person för boendet. Begränsningen ligger väl där någonstans. </p><p></p><p>Har ni bra förslag på transfer från Sapporo mottages det tacksamt också.</p><p></p><p>Btw, detta är ingen "jag är för lat för att googla tråd" Vi var egentligen inbokade för Hakuba men på grund av olika anledningar bestämmde vi oss för att ändra resan till Niseko i sista stund. På grund av den knappa tiden behöver jag en hjälpande hand för att knåpa ihop detta på bästa sätt.</p><p></p><p>Tack på förhand för alla som orkar engagera sig och hjälpa oss två vilsna skidälskare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 990951, member: 97821"] Vi är två killar i 30 års åldern som kommer behöva ett boende i Niseko från och med onsdag 26:e Dec. Vi stannar till och med 6:e januari. Vi kommer åka hem på kvällen den 6:e eftersom vi har flyg från Tokyo den 7:e. Har du två sängar att hyra ut eller vet någon som har det eller bara ett förslag på var man kan bo så kom igen. Just nu är det fågel eller fisk. Alla förslag är tacksamma och med tanke på att vi ska åka iväg nu på tisdag morgon är det lite bråttom. Skulle helst inte vilja betala mer än 600 kr per natt och person för boendet. Begränsningen ligger väl där någonstans. Har ni bra förslag på transfer från Sapporo mottages det tacksamt också. Btw, detta är ingen "jag är för lat för att googla tråd" Vi var egentligen inbokade för Hakuba men på grund av olika anledningar bestämmde vi oss för att ändra resan till Niseko i sista stund. På grund av den knappa tiden behöver jag en hjälpande hand för att knåpa ihop detta på bästa sätt. Tack på förhand för alla som orkar engagera sig och hjälpa oss två vilsna skidälskare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp! Boende Niseko från Onsdag 26:e dec -12
Tillbaka
Topp