Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp Bräda nu gärna nyss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="geedngrgg" data-source="post: 980642" data-attributes="member: 136886"><p>nu måste jag vart sen för hittade aldrig något erbjudande! Men skitsamma, redan stött på betydligt värre problem: jag är ju på tok för lång! På mina nästan 190cm borde jag ha en bräda runt 170-ish? dvs ~Hakan right?</p><p></p><p>jävla typsikt, för vad jag läste om bananen så verkade den jävligt schysst!</p><p></p><p>Aja, skam den som ger sig! <strong>Tack igen kungen!</strong></p><p></p><p>Och absolut (!!), inget mig emot att få ännu mer tips!</p><p></p><p></p><p>edit: bryr mig inte vilken års modell det är</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="geedngrgg, post: 980642, member: 136886"] nu måste jag vart sen för hittade aldrig något erbjudande! Men skitsamma, redan stött på betydligt värre problem: jag är ju på tok för lång! På mina nästan 190cm borde jag ha en bräda runt 170-ish? dvs ~Hakan right? jävla typsikt, för vad jag läste om bananen så verkade den jävligt schysst! Aja, skam den som ger sig! [b]Tack igen kungen![/b] Och absolut (!!), inget mig emot att få ännu mer tips! edit: bryr mig inte vilken års modell det är [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp Bräda nu gärna nyss
Tillbaka
Topp