Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp brädköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superweirdo" data-source="post: 932758" data-attributes="member: 130739"><p>Hej där ,</p><p></p><p>Det är dags för mig att köpa en snowboard och bindningar till den.</p><p></p><p>Jag har nästan bestämt mig för att köpa en Skate Banana 156w, jag vill ha en park/allround bräda.</p><p></p><p>Frågorna är då,</p><p></p><p>Vilken storlek ska jag ha på brädan? eller är den storleken bra?</p><p>Ska jag ha Wide eller inte Wide?</p><p>Vilka bindningar ska jag ha till brädan som både passar brädan och bootsen.?</p><p>Och lite annat smått och gott om ni hittar på något mer</p><p>Har ni andra förslag på brädor?</p><p></p><p></p><p>Jag har 43,5 på Burton Ruler bootsen</p><p>Är ca 180 lång och väger ca 65kg</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superweirdo, post: 932758, member: 130739"] Hej där , Det är dags för mig att köpa en snowboard och bindningar till den. Jag har nästan bestämt mig för att köpa en Skate Banana 156w, jag vill ha en park/allround bräda. Frågorna är då, Vilken storlek ska jag ha på brädan? eller är den storleken bra? Ska jag ha Wide eller inte Wide? Vilka bindningar ska jag ha till brädan som både passar brädan och bootsen.? Och lite annat smått och gott om ni hittar på något mer Har ni andra förslag på brädor? Jag har 43,5 på Burton Ruler bootsen Är ca 180 lång och väger ca 65kg Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp brädköp
Tillbaka
Topp