Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Burton Custom eller Custom X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 501970" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>okej.. det beror ju rätt massa på vilken längd du tar och hur mycket du väger..</p><p></p><p>tar du en där du ligger i toppen på viktrekommendationen så känns den ju lite mjukare och lättare att jibba och köra långsammare med. tar du en längre (då hamnar du ju lite längre ned i viktrek.) då kommer den att kännas perfekt för det du beskriver som din åkstil.. (mycket likt som jag körde för 10 år sen, på en Burton dragon (svinhård och skön att dra på för fullt med))</p><p></p><p>köper du en för lång bräda så kanske, kanske du kommer att uppleva att den känns för styv för dig..</p><p></p><p>kolla på burtons hemsida. där finns alla siffror..</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn (jag tror att du skulle älska en Custom X)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 501970, member: 44213"] .. okej.. det beror ju rätt massa på vilken längd du tar och hur mycket du väger.. tar du en där du ligger i toppen på viktrekommendationen så känns den ju lite mjukare och lättare att jibba och köra långsammare med. tar du en längre (då hamnar du ju lite längre ned i viktrek.) då kommer den att kännas perfekt för det du beskriver som din åkstil.. (mycket likt som jag körde för 10 år sen, på en Burton dragon (svinhård och skön att dra på för fullt med)) köper du en för lång bräda så kanske, kanske du kommer att uppleva att den känns för styv för dig.. kolla på burtons hemsida. där finns alla siffror.. /Pinn (jag tror att du skulle älska en Custom X) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Burton Custom eller Custom X
Tillbaka
Topp