Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Burton Custom eller Custom X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 502189" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>där är ju åsikterna delade..</p><p></p><p>många lovordar UnInc-brädorna med de funkade inte alls till mig och min åkstil, även när jag var djupt nere i jibbingträsket.. en sväng.. provade 152, 154, 156 och 158 och alla var fett osköna att köra på.. (för mig) </p><p></p><p>då blev det en jussi 154 som var sååå himla skön och sen en dominant 154 som också var helt perfekt..</p><p></p><p>nu är jag tillbaks till köra fort och hoppa lite (dock 95% pist) och jag kör en Custom 156 för att kunna jibba och raila lite och för att kunna leka lite mer. för jag är en glad allroundåkare som gärna hoppar upp på en box om det står i vägen..</p><p></p><p>...</p><p></p><p>så..</p><p></p><p></p><p>jag håller med ovanstående talare - provåk om du får en chans.. köp en beggad annars .. köp inte 4 år gamla då de ofta tappat poppen..</p><p></p><p>07/08 eller 08/09 ... du kommer troligtvis inte att bli besviken OM du kört mycket på Burtons brädor förut..</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 502189, member: 44213"] .. där är ju åsikterna delade.. många lovordar UnInc-brädorna med de funkade inte alls till mig och min åkstil, även när jag var djupt nere i jibbingträsket.. en sväng.. provade 152, 154, 156 och 158 och alla var fett osköna att köra på.. (för mig) då blev det en jussi 154 som var sååå himla skön och sen en dominant 154 som också var helt perfekt.. nu är jag tillbaks till köra fort och hoppa lite (dock 95% pist) och jag kör en Custom 156 för att kunna jibba och raila lite och för att kunna leka lite mer. för jag är en glad allroundåkare som gärna hoppar upp på en box om det står i vägen.. ... så.. jag håller med ovanstående talare - provåk om du får en chans.. köp en beggad annars .. köp inte 4 år gamla då de ofta tappat poppen.. 07/08 eller 08/09 ... du kommer troligtvis inte att bli besviken OM du kört mycket på Burtons brädor förut.. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Burton Custom eller Custom X
Tillbaka
Topp