Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp! Burton Process FV
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MorphySWE" data-source="post: 1199098" data-attributes="member: 103711"><p>Process är en utmärkt bräda även för nybörjare, jag har alltid kört med full camber på mina brädor. Det är inte någon större skillnad förutom att jag kände att jag fick lite mer kontroll och att brädan satte sig mer i svängarna vid högre farter jämfört med flying V och andra profiler. Jag är exakt lika lång som dig och väger runt 70kg och kör på en custom camber för tillfället som är 154cm och för mig är den längden perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MorphySWE, post: 1199098, member: 103711"] Process är en utmärkt bräda även för nybörjare, jag har alltid kört med full camber på mina brädor. Det är inte någon större skillnad förutom att jag kände att jag fick lite mer kontroll och att brädan satte sig mer i svängarna vid högre farter jämfört med flying V och andra profiler. Jag är exakt lika lång som dig och väger runt 70kg och kör på en custom camber för tillfället som är 154cm och för mig är den längden perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp! Burton Process FV
Tillbaka
Topp