Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
HJÄLP! Dynastar TroubleMaker / Rossignol Ghetto
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 395663" data-attributes="member: 33485"><p>Konstaterade precis att Utter är den enda som skrivit något vettigt i denna tråd.</p><p></p><p>Kommentarer som: Den och den skidan är så jävla skön, jag köpte den så den är så jävla bäst (med sämre/utan stavning dock). Eller: Den är grym överallt, oavsett om den är mittmonterad, bakmonterad eller frammonterad - Ge er, detta hjälper inte någon, snarare förstör ni för den som vill ha hjälp då era påståenden är käpprätt åt...</p><p></p><p>Utveckla gärna era svar, varför är skidan/bindningen bra? Vad passar den till? För vem? Att påstå saker som att en smal och kort jibbskida med symetrisk skärning är grym i puder är bara idioti! Sådana påståenden kan jag bara förklara genom att ni inte åkt puder på riktiga doningar, alternativt att ni inte åkt riktigt puder och är själaglada över det vita guldet. Gäller det sistnämnda önskar jag er ett grattis till er nyvunna erfarenhet...</p><p></p><p>Du, RingstaD, bör lyssna på Utter och väga hans ord bra mycket tyngre än de andras som hittils skrivit i tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 395663, member: 33485"] Konstaterade precis att Utter är den enda som skrivit något vettigt i denna tråd. Kommentarer som: Den och den skidan är så jävla skön, jag köpte den så den är så jävla bäst (med sämre/utan stavning dock). Eller: Den är grym överallt, oavsett om den är mittmonterad, bakmonterad eller frammonterad - Ge er, detta hjälper inte någon, snarare förstör ni för den som vill ha hjälp då era påståenden är käpprätt åt... Utveckla gärna era svar, varför är skidan/bindningen bra? Vad passar den till? För vem? Att påstå saker som att en smal och kort jibbskida med symetrisk skärning är grym i puder är bara idioti! Sådana påståenden kan jag bara förklara genom att ni inte åkt puder på riktiga doningar, alternativt att ni inte åkt riktigt puder och är själaglada över det vita guldet. Gäller det sistnämnda önskar jag er ett grattis till er nyvunna erfarenhet... Du, RingstaD, bör lyssna på Utter och väga hans ord bra mycket tyngre än de andras som hittils skrivit i tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
HJÄLP! Dynastar TroubleMaker / Rossignol Ghetto
Tillbaka
Topp