Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp en designstudent med bootsfunderingar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 574924" data-attributes="member: 12630"><p>Kör på ett par DeeLuxe, passar mina fötter, stadiga, varma och sköna. Torkar fort efter användning oxå. Skulle satsa på BOA-snörning om jag köpte nya annars är jag väldigt nöjd. </p><p></p><p>Kör mest friåkning på stora berg i alperna och kanske nån helg i Sälen då och då. Vill ha en stabil boot som är skön att ha på sig hela dagen och funkar med stegjärn och snöskor. Tycker inte det är några problem att knalla omkring med boots efter åkningen t.ex i mataffären eller after-ski.</p><p></p><p>Det som oftast är dåligt med snowboardboots är att sulan blir igenpackad med snö när man knallar omkring och därför blir det lätt att halka.</p><p></p><p>Önskemål är alltså:</p><p>-Bättre sula för mer grepp på snö och is.</p><p>-Lättare att spänna på stegjärn och snöskor.</p><p></p><p>Sen är jag nöjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 574924, member: 12630"] Kör på ett par DeeLuxe, passar mina fötter, stadiga, varma och sköna. Torkar fort efter användning oxå. Skulle satsa på BOA-snörning om jag köpte nya annars är jag väldigt nöjd. Kör mest friåkning på stora berg i alperna och kanske nån helg i Sälen då och då. Vill ha en stabil boot som är skön att ha på sig hela dagen och funkar med stegjärn och snöskor. Tycker inte det är några problem att knalla omkring med boots efter åkningen t.ex i mataffären eller after-ski. Det som oftast är dåligt med snowboardboots är att sulan blir igenpackad med snö när man knallar omkring och därför blir det lätt att halka. Önskemål är alltså: -Bättre sula för mer grepp på snö och is. -Lättare att spänna på stegjärn och snöskor. Sen är jag nöjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp en designstudent med bootsfunderingar.
Tillbaka
Topp