Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp en designstudent med bootsfunderingar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HARS" data-source="post: 576680" data-attributes="member: 34570"><p>Vad för sorts åkning kör du mest? Hela berget</p><p>Vad för boot har du? Vans DK4</p><p>Varför valde du den? Valde den inte, fick nöja mig med den vid en reklamation när mina BFB gick sönder. BFB valde jag just för att det var en känga av det styvare slaget som ändå funkade för en bred typ av åkning.</p><p>Vad är viktigt för dig vid köp av boots? Komfort, hägrepp, utseende.</p><p>Är det något du skulle vilja förbättra eller saknar hos bootsen på marknaden idag? Snabbsnörning på fler modeller. Materialval som gör det smidigt och ger bra resultat när man tvättar kängorna efter de börjat stinka till sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HARS, post: 576680, member: 34570"] Vad för sorts åkning kör du mest? Hela berget Vad för boot har du? Vans DK4 Varför valde du den? Valde den inte, fick nöja mig med den vid en reklamation när mina BFB gick sönder. BFB valde jag just för att det var en känga av det styvare slaget som ändå funkade för en bred typ av åkning. Vad är viktigt för dig vid köp av boots? Komfort, hägrepp, utseende. Är det något du skulle vilja förbättra eller saknar hos bootsen på marknaden idag? Snabbsnörning på fler modeller. Materialval som gör det smidigt och ger bra resultat när man tvättar kängorna efter de börjat stinka till sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp en designstudent med bootsfunderingar.
Tillbaka
Topp